Modalizy blikt terug op 2019

27/12/2019

Een paar dagen geleden keken we al vooruit naar 2020 en legden we uit waarom we denken dat dit nieuwe jaar hét jaar van de multimodale mobiliteit zal zijn. Maar voordat we nieuwe projecten aanpakken, is het tijd om terug te blikken op het afgelopen jaar. Daarom bieden wij u deze terugblik op 2019 aan: een geweldig jaar voor Modalizy!

Modalizy werd in 2017 gelanceerd om intelligente mobiliteit binnen bedrijven te bevorderen. Met onze Modalizy Pass kaart wilden we het keurslijf van "alles voor de bedrijfswagen" doorbreken door een unieke betaalkaart aan werknemers te bieden, zodat zij al hun mobiliteitsbehoeften afhankelijk van hun dag kunnen regelen.

De behoeften van onze klanten en de mobiliteitsmarkt evolueren heel snel: de massale komst van elektrische steps, het steeds grotere aanbod binnen cafetariaplannen, de populariteit van bepaalde alternatieve mobiliteitsdiensten, enz. In 2019 heeft vooral het mobiliteitsbudget op politiek vlak een grote impact gehad.

We hebben naar u geluisterd en hard gewerkt om een antwoord te bieden aan deze behoeften. In april was het zover: de lancering van Flex en Budget! Twee nieuwe oplossingen voor het beheer van, respectievelijk, het cafetariaplan en het mobiliteitsbudget. Dankzij deze prepaid kaarten wordt het leven van de HR-verantwoordelijke en de gebruiker vereenvoudigd. De opvolging en het beheer van zowel een cafetariaplan als een mobiliteitsbudget gebeurt op een vlotte manier. Geen excuses meer om deze in uw bedrijf niet in te voeren! We blijven steeds bezig met het vereenvoudigen van uw mobiliteit wink.

Maar daar bleef het niet bij, want ook onze website en mobiele applicatie hadden een opknapbeurt nodig. Naast de vele updates, hebben we aan onze app een nieuwe functie toegevoegd: de m-ticketing!  Sinds enkele maanden kan u uw De Lijn en NMBS tickets rechtstreeks in onze Modalizy app kopen. Het voordeel? Het feit dat u al uw tickets bij de hand heeft en ze gecentraliseerd zijn in de app én dat uw bedrijf de btw kan terugvorderen. Is dat niet mooi? Dit eenvoudig en efficiënt hulpmiddel kent sindsdien een groot succes!

Het feit dat we twee nieuwe producten hebben betekent niet dat we ons topproduct, de Modalizy Pass, hebben verwaarloosd. Deze geeft toegang tot enkele nieuwe diensten*, zoals horeca, vliegtuigen en brandstof in Europa. De geografische dekking hebben wij uitgebreid naar de hele wereld*: in één klik ligt de wereld voor u open!

Last but not least, de taak die ons altijd gelukkig maakt in het team: de gebruiksevolutie van de verschillende mobiliteitsdiensten opvolgen. We denken niet dat iemand ons zal tegenspreken wanneer we verklaren dat het veranderen van uw gewoontes en die van u medewerkers geen makkelijke zaak is. Rome is ook niet op één dag gebouwd!  Maar "waar een wil is, is een weg" en onze cijfers zijn daar het bewijs van. Een grote meerderheid van onze gebruikers doet in het begin beroep op de meest bekende en vertrouwde diensten, zoals taxi's en parking. Geleidelijk aan merken we echter veranderingen: ze nemen de trein en het openbaar vervoer... Nog beter, ze tonen wat lef en gaan populaire vervoersmiddelen, zoals elektrische steps en carsharing, uitproberen en blijven gebruiken! En zo is de multimodale mobiliteitsgebruiker geboren! Graag gedaan... wink

*Dienstverlening tegen een kleine meerprijs.

Terug