FAQ

Vind hier het antwoord op al uw vragen over Modalizy.

Vindt u toch niet de informatie die u zoekt? Contacteer ons dan!

Modalizy-aanbod

Helaas niet, Modalizy is voorbehouden voor zelfstandigen en bedrijven.
De limiet is automatisch ingesteld op 1000 € per maand. Contacteer onze klantendienst om deze limiet aan te passen.
De lijst van onze partners vindt u op deze site, op de pagina’s van de Modalizy Pass Mastercard® en Modalizy Refill. We geven deze pagina’s regelmatig een update zodat u altijd op de hoogte blijft.
De Modalizy Pass MasterCard® wordt automatisch aangeleverd voor elke Modalizy-gebruiker. De Modalizy Refill-kaart is optioneel.
Onze tarieven worden voor elke klant berekend op basis van zijn behoeften. Wilt u een offerte op uw maat? Contacteer ons dan!

 

Modalizy-kaarten

Nee. Elke Modalizy-kaart is strikt persoonlijk en gebonden aan de identiteit van de gebruiker.
Op uw persoonlijke MyModalizy-platform kan u meteen uw kaart blokkeren en een nieuwe kaart bestellen.
Contacteer onze klantendienst via het MyModalizy-platform of bel 02/851.02.51. tussen 9 en 13 uur en tussen 14 en 17 uur of vraag uw pincode via de MyModalizy plateform aan. Uw pincode krijgt u dan via email.
Nee, de Modalizy Pass Mastercard® kan u enkel gebruiken voor verplaatsingen.
Uw Modalizy Pass Mastercard® kunt u in 15 landen in Europa gebruiken: België, Frankrijk, Groothertogdom Luxemburg, Nederland, Ierland, Spanje, Duitsland, Zwitserland, Italië, Noorwegen, Zweden, Finland, Denemarken en Portugal. De Modalizy Refill kaart kunt u in de Benelux gebruiken. 

 

Wagenparkbeheer

Een Modalizy-kaart kan pas geactiveerd worden als hij gelinkt is aan een gebruiker. Daarvoor activeert u de kaart via het MyModalizy-platform en een ID-lezer. Zodra uw kaart geactiveerd is, kan u de kaart beheren via MyModalizy zonder uw identiteit opnieuw te moeten aangeven.
Via het MyModalizy-platform krijgt u een overzicht van alle transacties die u met uw Modalizy-kaart hebt uitgevoerd. Voor elke gebruiker kan u alle informatie raadplegen en zelfs statistieke gebruiksgegevens opvragen.
Nieuwe kaarten bestellen, kan u met enkele muiskliks, via het MyModalizy-platform. U ontvangt ze binnen de 2 of 3 werkdagen. Activeer ze en ze zijn klaar voor gebruik.
Vraag de collega die het bedrijf verlaat om zijn Modalizy-kaarten terug te geven. U kan zijn kaarten blokkeren via het MyModalizy-platform.

 

Boekhouding en facturatie

Nee. U kan enkel de BTW recupereren van kosten bij onze partners die ons de nodige gegevens bezorgen. “On street”-parkeertickets bijvoorbeeld, zijn niet BTW-plichtig. Daarom geven we de voorkeur aan partners bij wie u zoveel mogelijk BTW kan recupereren.
De facturatie verloopt via domiciliëring, twee keer per maand. Een andere manier van betalen kan u regelen bij de ondertekening van uw contract. Aan het eind van de maand ontvangt u een overzichtsfactuur met de uitgaven van al uw medewerkers.